Ezért nem működnek a Facebook hirdetéseid
6 percMi az oka annak, hogy a Facebook hirdetéseid nem hozzák a várt eredményeket?
1 perc
Január óta folyamatosan érezhető, hogy egyre romlik a Facebook hirdetések hatékonysága és sokkal több figyelemre van szükség a hirdetéskezelőben ahhoz, hogy a korábbi szinteket tartani tudjuk.
Ennek a legfőbb oka a 2022-es választás. Az alábbi képeken csökkenő sorrendben látható az egyes, politikához, hírekhez, választási kampányokhoz kapcsolódó üzleti Facebook oldalak költései az elmúlt 90 napban (2022.01. - 2022.04.)
Ekkora összegű költések nagymértékben képeke befolyásolni a többi hirdető eredményeit. Miért? Röviden és tömören: azért, mert a hirdetési helyek száma korlátozott. Vagyis véges. Hiába a több költés, a Facebook nem teheti meg, hogy -még ennél is jobban- telezsúfolja a hírfolyamot hirdetésekkel. Ezáltal a kisebb büdzsével rendelkező hirdetők hirdetései háttérbe szorulnak.
Lássuk tehát az első 20 helyezett hirdetési költéseit a Facebookon.
Költések területenként:
Ennek a nagy rész április 3 után el fog tűnni és remélhetőleg a hirdetések teljesítménye is normalizálódik valamelyest.
Ha pedig az organikus elérések témája érdekel, hallgasd meg az erről szóló podcastünket ide kattintva.
Friss cikkekért kövess miket a Facebookon, segítségért pedig csatlakozz zárt Facebook csoportunkba.