4 ok, érthetően és röviden. Miért hirdess tovább a COVID-19 ideje alatt is
5 percEgyszerű és érthető összefoglalása annak, hogy miért érdemes befektetni a lezárások alatt is az online hirdetésekbe.
14. Oldal
Egyszerű és érthető összefoglalása annak, hogy miért érdemes befektetni a lezárások alatt is az online hirdetésekbe.
A fizetett hirdetés rögtön vonzza a látogatókat és csúcsra repíti a bevételeket? Spoilerveszély: Nem! Ez csak egy kis rész a nagy egésznek. Ne ess bele ebbe a hibába!
Mi a helyes döntés a hirtelen megváltozott piaci környezetben az online hirdetésekkel kapcsolatban? Állítsuk le teljesen, hogy spóroljunk?
Az UGC egy sokak által alulértékelt eszköz, melyet érdemes bevenni az eszköztárunkba, ha hosszú távú terveink vannak a vállalkozásunkkal.
Adunk néhány tippet arra vonatkozóan, hogy milyen irányba indulj, ha online szeretnél B2B ügyfeleket szerezni a közösségi média és a Google segítségével
Tisztázzuk a félreértéseket a tartalommarketing jelentésével kapcsolatban, megnézzük, miért igazán hatékony és hogyan kell jól csinálni