Mikor posztolj a közösségi médiára?
6 percMikor érdemes a vállalkozásoknak posztolni a közösségi médiára 2024-ben? Ezek a legaktívabb időpontok.
1 perc
A Facebook sűrűn hoz be vagy töröl célzási kategóriákat, de ezekről csak ritkán van publikus információ. Általában csak a hirdetéskezelőben egy szalagüzenetben jelzi, hogy törölt néhány célzási lehetőséget. De ezt is csak akkor, ha van olyan hirdetéssorozat a hirdetéskezelőben, ami ezek közül használja valamelyiket.
Augusztus 9-én itt jelentették be, hogy 6 új célzási lehetőséggel segítik a B2B hirdetőket.
IT döntéshozók: Jelenleg (2022.08.11.) 4100-4800 ember
Magyarázat: “IT-döntéshozó emberek, a munkahelyi adataik alapján”
Üzleti döntéshozók: Jelenleg (2022.08.11.) 1800-2100 ember
Magyarázat: “olyan emberek, akik a mérnöki/informatikai, üzemeltetési, HR, stratégiai vagy marketinges üzleti döntéshozók a munkahelyi adataik alapján”
Üzleti döntéshozók beosztása és érdeklődési körei: Jelenleg (2022.08.11.) 1800-2100 ember
Magyarázat: “olyan emberek, akik a munkahelyi adataik és az érdeklődéseik alapján döntéshozó pozícióban vannak”
Új aktív vállalkozások, ahol 3 alkategória van. Alább látható.
Magyarázat: “olyan elkötelezett vállalkozások adminisztrátorai, amik az elmúlt 6, 12 vagy 24 hónapban jöttek létre”
<6 hónap: Jelenleg (2022.08.11.) 15.600-18.400 ember
<12 hónap: Jelenleg (2022.08.11.) 27.000-31.800 ember
<24 hónap: Jelenleg (2022.08.11.) 51.000-60.000 ember
Ez egy szuper hír azoknak, akik eddig csak "körbe lőtték" a célzásokat, mert nem volt megfelelően pontos kategória. Az, hogy ezek mennyire pontosak most és milyen leadekre lehet számítani belőlük, majd a gyakorlat eldönti.
Ha még nincs Facebook hirdetéskezelőd vagy vállalkozáskezelőd, akkor itt leírtuk, hogyan kell létrehozni azt lépésről lépésre.