Google Hirdetések okosan - A hirdetés optimalizálás fontossága
8 percA Google hirdetések rendszeres optimalizálása elengedhetetlen a hosszútávú hatékony működésükhöz.
1 perc
Rövid, de annál fontosasbb hír, hogy a Google március 29-én bejelentette, hogy elindítja a Hirdetések Átláthatósági Központját, ami új korszakot hoz el a hirdetések piacán.
Mi az a Google ATC (Ad Transparency Center)
Ez a funkció globálisan lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Google keresésekben, a Display hálózaton és a YouTube-on keressenek a hirdetések között. Leegyszerűsítve: mostantól bárki rákereshet bármelyik cég hirdetéseire. Vagyis ugyanúgy, mint a Facebooknál pontosan láthatjuk majd, hogy a konkurensünk milyen hirdetéseket, milyen kreatívval és szöveggel jelenít meg. Így tehát kiválóan alkalmas lesz versenytárselemzésre és még jobban élezi majd a versenyt.
Ez az átláthatóság még nagyobb lesz a politikai hirdetéseknél, ahol látszik majd az is, hogy ki mennyi költött, mióta futtatja a hirdetés és hány megjelenést ért el.
A Facebook ezt egyébként már évek óta engedélyezi. Az üzleti oldalak átláthatósága alatt látható, hogy egy oldal milyen hirdetéseket futtat.