A KKV-k Titkos Fegyvere: A Jól Megtervezett Marketing Stratégia
6 percCikkünkben bemutatjuk, miért fontos a KKV-knak megalapozott marketing stratégiát kidolgozni 2024-ben.
2 perc
Mit szólnál, ha lenne egy módszer, amivel pontosan megláthatod, hogy a versenytársad hol és mit hirdet a Meta és a Google felületein?
Mondunk egy jó hírt! Van ilyen módszer! Teljesen legális és néhány kattintással elérhető. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy hogyan tudod megnézni bármilyen cégnek, versenytársnak a Facebook, Instagram és Google hirdetéseit.
Ezt két irányból is megközelítheted. Az elsőhöz köved az alábbi hat lépést sorban.
Ha jól csináltad, akkor itt láthatod a cég hirdetéseit. Feltéve, ha vannak neki. Ha nincs, akkor ez a rész üres lesz.
A másik lehetőség, akkor lesz praktikus, ha egymás után több oldal hirdetéseit is szeretnéd megnézni. Így nem kell majd minden oldalt külön megnyitnod, hanem elég lesz csak beírni az oldal nevét a hirdetéstár keresőjébe. Asztali számítógépen vagy laptopon nyisd meg a www.facebook.com/ads/library linket. A szűrőknél válaszd ki, hogy melyik országban, milyen típusú hirdetéseket szeretnél keresni. Keress rá az oldalra vagy kulcsszóra, ami érdekel.
Ha jó helyen vagy az alábbi felületet kell látnod.
Laptopon nyisd meg a https://adstransparency.google.com/?region=HU linket. Ezt a felületet kell látnod:
Ez a funkció a Google-ba való bejelentkezés nélkül is működik. Tetszőlegesen beállíthatod, hogy mikor, melyik országban és milyen típusú hirdetésre szeretnél keresni. A keresőben pedig írd be a weboldal domain címét vagy a hirdető cég nevét.
Mi minden ügyfelünknek, akinek Google PPC- vagy Facebook / Instagram hirdetéskezelés szolgáltatást nyújtunk, monitorozzuk a konkurenseit ezzel a módszerrel.
Ha neked is arra lenne szükséged, hogy a céged online hirdetéseit egy profi csapat kezelje, akkor kérj ajánlatot tőlünk. És az egyik legjobb, hogy szinte azonnal reagálni fogunk a megkeresésedre!
Ügyfeleink vélemény a közös munkáról