Ezért nem működnek a Facebook hirdetéseid
6 percMi az oka annak, hogy a Facebook hirdetéseid nem hozzák a várt eredményeket?
8 perc
„Magasabb bevételt kéne elérnünk.” „Nem bírjuk felvenni a versenyt a konkurenciával.” „Hatékonyabb hirdetésekre lenne szükségünk.”
Ha ezek a gondolatok ismerősen hangzanak, akkor a Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatásunk neked ajánljuk. A Google továbbra is a legnépszerűbb keresőmotor. Ebből következik, hogy a Google hirdetés egy remek eszköz a potenciális vásárlók eléréséhez. Lehetőséget biztosít arra, hogy többen rátaláljanak a weboldaladra, megnöveld a forgalmad és új ügyfeleket szerezz. Egy hatékony, személyre szabható és jól mérhető digitális marketing eszköz.
Szakértő csapatunk mindent megtesz azért, hogy hatékony és eredményorientált megoldásokat találjon a vállalkozásod problémáira, és hogy befektetésed megtérülő és kiszámítható legyen. A szükséges egyeztetést, felméréseket és hibaelhárításokat követően elkezdjük kidolgozni a hirdetési kampányt, amely várhatóan 1-3 héttel a szerződéskötés után már el is indul.
Érdemes tudni, hogy a hirdetésekhez türelem kell. Az előzetes munkálatok, mint a piackutatás, célcsoportok, versenytársak vizsgálata, stratégiakidolgozás mind elengedhetetlenek. Ezután következhet csak a megvalósítás. Bár a hirdetés eredményei hamar láthatóak lesznek, a valódi hatás 1-2 hónap után kezd látszódni, a kampány igazi beérése pedig 3-12 hónapig is eltarthat.
Ennek több oka is van. Az egyik az, hogy a hirdetés elindításával a történet még nem ér véget, hisz a hirdetési kampányok hosszabbtávú eszközök. A Google hirdetések sem úgy működnek, hogy egyszer beállítjuk őket és aztán magára lehet hagyni a fiókot, mert a folyamatosan bejövő adatok alapján, az optimalizáció hiányában akár néhány nap alatt képesek teljesen „tönkre menni”. Ebben a bejegyzésben a Google hirdetéskezelés szolgáltatást szeretnék körbejárni.
A Google Ads hirdetéskezelő felületén számos paramétert lehet előzetesen megszabni. Ahhoz, hogy a kitűzött célokat elérhesd, fontos ezeket minél jobban a cégedhez, weboldaladhoz, kínálatodhoz, piacodhoz, versenyszférádhoz, vásárlóid igényeihez igazítani. Ehhez szükséges az az előzetes munka, amit már említettünk. A felmért adatok és előzetes információk alapján a lehető legjobban építjük fel a hirdetési kampányt, ami ezt követően, az új információk és bejövő adatok alapján, folyamatos optimalizálásra szorul, hisz a trendek, vásárlói igények és magatartás, versenytársak taktikái is kisebb-nagyobb mértékben állandóan változhatnak. A pontos beállítások inkább megkönnyítik a későbbi munkát, mint sem hogy tökéletes pályára állítják a kampányt annak egész időtartama alatt.
A realitás az, hogy egy kampány állandó, rendszeres elemzést, odafigyelést és finomhangolást igényel. A kielemzésekben egyértelműen látszódik, hogy hol van épp bibi a hirdetéssel, mely keresőszavak teljesítenek alul, hol szükséges változtatás a piaci változások, versenytársak tevékenységei, szezonok változása, és sok más tényező miatt.
A különböző metrikák, mint az átkattintási arány, kosárelhagyási arány, konverziós arány, stb. jól rámutatnak, hogy a hirdetés, a weboldal, az email automatizáció hol szorulhat igazításra, optimalizálásra. Ha sikerül jól beállítani mindent, a ROAS (hirdetési kiadások megtérülése) szépen nőni kezd, ami aztán lehetőséget nyújt a hirdetési büdzsé növelésére is.
Most azonban nézzük meg néhányat az általános optimalizációs területek közül és, hogy mit tehetsz azért, hogy a hirdetéseid hatékonyabbak legyen:
Hirdetési struktúra
Kulcsszavak
Költségoptimalizálás
A hirdetések illeszkedjen a landing page-hez
A/B tesztelés
Analizáld a metrikákat, majd tedd meg a szükséges lépéseket
+1 Tipp
Sok fortélya van a Google hirdetéseknek, melyeket minél jobban ismersz, annál eredményesebben és költséghatékonyabban tudod elérni a kitűzött célokat. Ez nem kis feladat. De neked elég, ha ismered a saját vállalkozásod, kínálatod és van egy stabil lábakon álló weboldalad. A Google hirdetésekben és a szükséges optimalizációkban majd mi segítünk.
Szeretnéd kiemelt helyen látni a weboldalad a Google keresőjében? Segítünk eljutni oda. Kérj ajánlatot tőlünk és mi 1 munkanapon belül visszajelzünk.