A Meta új lead-generáló funkciókat vezet be a Facebookon


2 perc

A Meta az utóbbi időben számos lead-generáló űrlap frissítését végezte el, amelyek megkönnyítik a felhasználók számára a vállalatokkal való kapcsolatfelvételt. A céljuk ezzel az újdonsággal, hogy segítsen a márkáknak abban, hogy könnyebben tudjanak kapcsolatba lépni a potenciális ügyfeleikkel. 

Az első újítás egy számunkra (Magyarországon) kevésbé, vagyis igazából semennyire sem használható lehetőség. Mivel talán egyszer ide is elérkezik a platform elhagyása nélküli fizetés, ezért leírjuk: ha egy kuponkódot hirdetünk, akkor a vásárlási folyamatban azt a Facebook automatikusan beteszi a megfelelő helyre, így a vásárlónak már nem kell azzal bajlódnia, hogy visszakeresse a kódot. Így egyszerűsíti a vásárlási folyamatot, ami reményeik szerint több vásárláshoz vezet majd. A funkció további előnye a vállalkozások számára, hogy amennyiben a felhasználó eljut a pénztárig, de nem fejezi be a vásárlást, akkor az akció lejárta előtt a Facebook újabb értesítést küld neki. Az új kedvezménykódokkal nemcsak a közvetlen értékesítési tevékenységeket ösztönözhetjük az alkalmazásban, a fogyasztóknak is több lehetőséget biztosíthatunk arra, hogy kihasználják azokat az ajánlatokat, amelyek iránt érdeklődést mutattak. 

A Meta továbbá a lead-hirdetéseket is frissítette új, dinamikus kérdésekkel, amelyek automatikusan változnak a felhasználók válaszai alapján. Egy egyszerű példa: megkérdezed, hogy milyen eszközről használják inkább a Facebook-ot és adsz két opciót. A = mobil, B = asztali. Aki a mobilt választja, neki a következő kérdés lehet például az, hogy milyen márkájú telefont használ, aki pedig az asztalit választja, attól megkérdezheted, hogy Windows vagy Mac operációs rendszert használ. 

Az adatok beírásánál pedig már tudja a rendszer az automatikus kitöltés opciót is, ami azt jelenti, hogy a megfelelő mezőbe beilleszti a megfelelő adatokat, mint például telefonszám, név, e-mail cím. 

Ezen kívül a Meta lehetővé teszi, hogy a lead generáló űrlapot CTA-ként feltüntessük az üzleti Facebook oldalunkon. Így, ha valaki erre kattint, akkor rögtön bekérhetjük az adatait, amit egy egy Messenger beszélgetés formájában továbbít nekünk a rendszer. 

Összességében a felsoroltak egytől egyig praktikus frissítések, amelyek egyszerűbbé teszik a Facebook-interakciókból származó lead-információk összegyűjtését, valamint segíthetnek a válaszadásra való ösztönzésben is.

Ha úgy érzed egy profi online marketing csapat segítségére van szükséged
kérj tőlünk ajánlatot most

calendar hourglass twitter reddit linkedin at telegram pinterest viber whatsapp