Mikor posztolj a közösségi médiára?
6 percMikor érdemes a vállalkozásoknak posztolni a közösségi médiára 2024-ben? Ezek a legaktívabb időpontok.
4 perc
Részletes és átfogó útmutató a Facebook hirdetésekhez rendelhető felhívásokról. Vagyis megmutatjuk milyen CTA-kat tudsz hozzárendelni egy-egy kampányhoz.
Ha nem vagy tisztában az online marketing világában használatos rövidítésekkel, akkor olvasd el online marketing fogalomtár írásunkat!
Az online hirdetések használatakor a konverziós arány növelésének egyik módja az, ha CTA-t (Call to Action) helyezünk el a hirdetésben. A konverziós céltól függően ez elég változatos lehet. A teljesség igénye nélkül: regisztráció, vásárlás, bolt felkeresése, további információ, ajánlatkérés stb.
Alább összegyűjtöttük, hogy a Facebook hirdetéskezelőben létrehozható egyes kampányokhoz milyen CTA-kat tudsz rendelni.
FONTOS! Ez a felsorolás a cikk írásának pillanatában érvényes (2021.07.) és bármikor megváltozhat! A cikket minden évben frissítjük!
Facebook-kal kapcsolatos egyéb kérdéseket feltehetsz nekünk a zárt Facebook csoportunkban vagy kérhetsz tőlünk időpontot konzultációra.