Mikor posztolj a közösségi médiára?
6 percMikor érdemes a vállalkozásoknak posztolni a közösségi médiára 2024-ben? Ezek a legaktívabb időpontok.
4 perc
Ez a rövid útmutató arra szolgál, hogy elérhesd a Facebook ügyfélszolgálatát. Kizárólag üzleti felhasználóknak! Magánszemélyeknek és privát profiloknak nem hozzáférhető!
A Facebook ügyfélszolgálatának elérési módja bármikor megváltozhat! Az alábbi leírás a cikk megírásának napján érvényes.
Ha problémád van a Facebook üzleti oldal vagy a hirdetéskezelő használatával csatlakozz zárt csoportunkba, ahol gyorsan kaphatsz választ és tájékozódhatsz az aktuális változásokról.
UPDATE! 2021.07. Bizonyos fiókokban az elérési út megváltozott és az alábbi linken lehet elérni az üzleti chat-et: https://www.facebook.com/business/help/support
Itt egy nagyon egyszerű 3 lépéses folyamat fogad majd, amin végighaladva, ha megfelelő jogosultságod, akkor lehetőséged van a Messenger chat-en beszélni a Facebook ügyfélszolgálatával. Ha nem jelenik meg a chat opció görgess lejjebb ebben a cikkben és próbáld meg a többi módszert. Ha egyiknél sem elérhető számodra, akkor marad az email-es kapcsolatfelvétel.
1, Látogass el a https://www.facebook.com/business/help weboldalra, majd az oldal aljára görgetve, kattints a „további támogatás”-ra. Néha változtatják ennek a helyét és a megjelenését, de alapvetően mindig valahol az oldal alján kell keresned.
2, A következő oldalon szintén a lap alján keresd a „Chat” gombot.
Töltsd ki megfelelően az űrlapot és néhány perc múlva tudsz chatelni a Facebook support egyik tagjával.
Chat-elni kizárólag angol nyelven lehet velük.
Te nem tudod felhívni őket, de bizonyos esetekben előfordul, hogy a Facebook telefonon keres meg téged. Problémamegoldással kapcsolatban mindig angol, ha pedig a kijelölt kapcsolattartó hív hirdetési fiók konzultáció miatt, akkor magyar nyelven.
E-mailben is tudsz velük kommunikálni, de csak akkor, ha a chat-en nem sikerült megoldani a problémádat és nyitnak neked egy hibajegyet, melyre hivatkozva kapsz egy e-mail, amire aztán tudsz válaszolni és neked is élő ember fog visszaírni mesterséges intelligencia helyett. Közvetlen e-mail cím, amire te írhatsz elsőként nincs!
Keresd fel a business.facebook.com oldalt. Kattints a bal alsó sarokban található kis kérdőjel ikonra, majd a jobb oldalt megjelenő sávban válaszd az "Új eset létrehozása" opciót (ha magyarul használod a Facebook-ot). Mi azért angol nyelven használjuk, mert amikor képernyőfotós bizonyítékot kér a Facebook, akkor csak a magyar nyelvűt nem fogadják el.
Ha vannak futó ügyeid, akkor azokat is itt látod.
Ezután a jobb felső sarokban válaszd ki melyik fiókkal kapcsolatban akarsz intézkedni, majd alatt, hogy milyen ügyben. Ha nincs pont olyan, akkor ne aggódj, csak válassz egyet. Alatta fel fog ajánlani cikkeket. Ha ezek nem segítenek, akkor a képernyő alján kattints a "Kapcsolatfelvétel a támogatással" gombra.
Végül válaszd ki, hogy chat-en vagy email-en keresztül akarsz velük kommunikálni. Javasoljuk, ha elérhető a chat és nem okoz gondot a folyamatos angol kommunikáció, akkor azt válaszd. Az ügyet felgyorsíthatod, ha összefoglalva leírod mi történt és csatolod a szükséges fotókat. Ezután a chat gombra kattintva átnavigál a Messenger alkalmazásba, de elég, ha nyitsz egy új lapot és a beszélgetéseid között ott lesz a Facebook ügyfélszolgálat.
A hivatalos Facebook ügyfélszolgálat így néz ki a Messengeren.
Korábban csak hétköznap reggel 9 és este 6 óra között volt elérhető. Az utóbbi időben hétvégén is bármikor megnyitható a chat.
Ne feledd, hogy élő emberrel chat-elsz! Ha indulatos vagy, tiszteletlenül beszélsz, akkor igencsak meg tudják nehezíteni az életedet. Tanácsos kedvesen és higgadtan kommunikálni velük.