Mikor posztolj a közösségi médiára?
6 percMikor érdemes a vállalkozásoknak posztolni a közösségi médiára 2024-ben? Ezek a legaktívabb időpontok.
2 perc
2023. június 5-től meg lehet majd adni azt a személyt vagy céget, szervezetet, aki -a Meta megfogalmazása szerint- „hasznosul” a hirdetésekből. Ez magyarra lefordítva azt jelenti, hogy annak a személynek vagy cégnek a nevét, adatait, akit a hirdetések képviselnek. Ez fogják úgy hívni, hogy a „kedvezményezett”.
Amennyiben pedig a hirdetésekért fizető személy vagy cég eltér a hirdetések által képviselt entitástól, úgy a „kifizető”-t is meg lehet jelölni. Bizonyos üzleti modellek esetében ez teljesen megszokott, de a legtöbb esetben a kettő egy és ugyanaz.
Ennek az egész változásnak a kiváltója az EU új szabályozói előírása és egészen 2023. június 21-ig opcionális marad, 21-e után már kötelező érvényű lesz minden olyan hirdetőre, aki az EU területi hatályán belül jelenít meg hirdetéseket. Aki ezt elmulasztja, annak a hirdetései automatikusan le fognak állni.
Ha idő közben módosítod a kedvezményezett vagy a kifizető adatait, akkor azok 1 évi láthatóak maradnak a hirdetéstárban. Nagyjából ugyanúgy, mint az oldal információinál az üzleti Facebook oldal korábbi nevei.
Néhány példa az adatok helyes megadására és szituációk érdelmezésére, amit a Meta közleményében is olvashatsz:
Viszonylag gyorsan jött ez a változás. Ha rendszeresen használod a Suite és a Hirdetéskezelő felületet, akkor már találkozhattál a felhívással, hogy add meg ezeket az adatokat. És hát érdemes minél előbb megadni, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen kapkodni.
A hirdetéssorozatok szintjén kattints a szerkesztésre és görgess le a célközönség alá. Ott lesz az alábbi lehetőség.
Forrás: https://www.facebook.com/business/help/605021638170961