Mikor posztolj a közösségi médiára?
6 percMikor érdemes a vállalkozásoknak posztolni a közösségi médiára 2024-ben? Ezek a legaktívabb időpontok.
1 perc
Friss és egyelőre még nem hivatalos hír, de a New York Times úgy értesült, hogy a Meta adatgyűjtési gyakorlatát az Unióban korlátozó bírósági döntésre válaszul Mark Zuckerberg platformjain (Facebook és Instagram) lesz előfizetéses opció, mivel a felhasználó úgy használhatja a platformot, hogy nem lát egyetlen reklámot sem.
Az árakról szintén csak találgatások vannak és az is elképzelhető, hogy mobil és asztali eszközre külön kell vagy lehet megvásárolni az előfizetés. A kettő együtt elég borsos, 7.000 - 10.000 Ft közötti összegért lesz elérhető.
Mielőtt nagyon kétségbeesnénk a hirdetéseink jövőjét illetően, vegyük figyelembe, hogy az előfizetés drágább lesz, mint bármelyik streaming platform havidíja.
Emiatt nem tartjuk valószínűnek, hogy ezt a szolgáltatást a felhasználók 5-10%-nál többen igénybe vennék majd.
A frissítéseket az ügyben posztoljuk majd a SocialWings Facebook oldalára és ide a cikkbe is.
UPDATE: hivatalosan is bejelentették
Ahogy a képen is látszik, a Meta hivatalosan is bejelentette, hogy lesz előfizetéses Facebook és Instagram, ahol úgy használhatjuk a felületet, hogy nem látunk egyetlen reklámot sem.
Asztali eszközről történő előfizetés 9.99 euróba fog kerülni, mobileszközről pedig 12.99 euróba. Egy előfizetés a fiókcenterhez kapcsolt összes fiókban érvényes lesz. Azonban ez csak 2024 március 1-ig lesz így, ugyanis e dátum után további 6, illetve 8 eurót számolnak fel minden további, a fiók központhoz kapcsolt fiók után. Az nem világos, hogy az eddig a dátumig kapcsol összes fiók esetében felmerül-e ez az extra költség, vagy azok kvázi örökre fedezve vannak az "alapdíjban".
A Meta hosszan kifejti az előfizetéses modell bevezetésének okát. Ha valakit érdekel, akkor itt tudja elolvasni a hivatalos közleményt.