A KKV-k Titkos Fegyvere: A Jól Megtervezett Marketing Stratégia
6 percCikkünkben bemutatjuk, miért fontos a KKV-knak megalapozott marketing stratégiát kidolgozni 2024-ben.
2 perc
Egy biztos: nem tudjuk meddig fog elhúzódni a vírusos időszak. Nagyon sok cég nehéz helyzetbe került és sokan a költségcsökkentésre koncentrálnak a költségoptimalizálás helyett. A kettő között pedig nagy különbség van.
Nézzük meg a miérteket és a hogyanokat:
„A Magyar Telekom az MTI érdeklődésére közölte: adataik alapján jelentősebb, 20-30 százalék körüli megnövekedett adatforgalmat tapasztalnak. A hang forgalomban is emelkedést figyeltek meg: hétfőn 30-35 százalékos csúcsidőszaki növekmények is előfordultak a múlt héthez képest, miközben az elmúlt két hét alatt az emelkedés mértéke elérte az 50 százalékot.” Forrás: https://www.portfolio.hu/uzlet/20200317/extrem-terheles-alatt-a-magyar-internet-a-koronavirus-miatt-420061
Tehát kis túlzással mindenki netezik. Többször annyit, mint az ezt megelőző időszakban. Nagyobb az esélye, hogy a potenciális vásárlóid most találkozni tudnak a hirdetéseddel.
Akár ki tud szolgálni a céged vevőket, akár nem, a hirdetések leállítása és a marketing keret nullára csökkentése nagy hiba. Ez sokszor a pánik okozta meggondolatlanságból ered. Hacsak nem látod tisztán, hogy 1 hónapon belül csődbe fogsz menni, akkor ne állj le teljesen a kommunikációval.
Ha pedig olyan „szerencséd” van, hogy a konkurencia leállított minden megjelenést és kommunikációt, akkor ezt most ki kell használnod, hiszen itt az esély, hogy Te logód legyen a vevők szeme előtt a konkurensé helyett.
Előrejelzések szerint a Facebook hirdetési bevételei 19% -kal esnek vissza a vírus miatt. Ez az jelenti, hogy sokkal kevesebb hirdető akarja majd elérni az embereket. Ergo még olcsóbb lehet a hirdetés.