B2B Marketing Tippek vállalkozóknak
11 percTudd meg, hogyan érhetsz el döntéshozókat B2B marketinggel! 10 gyakorlati tipp a hatékony kommunikációhoz és lead generáláshoz.
Nagyon jó kérdés, ami sokszor felmerül a vállalkozókban, mielőtt igénybe vennék egy ügynökség szolgáltatásait. És teljesen jogosan, hisz minden joguk megvan ahhoz, hogy tudják mire is fizetnek ki sokszor jelentős összegeket, és hogy mitől is lesz az megtérülő befektetés.
Szóval mit csinál egy online marketing ügynökség?
Ilyenkor egyből elkezdhetnénk sorolni a különböző szolgáltatástípusokat (amit később meg is teszünk), de előbb tegyünk egy lépést hátra. Egy ügynökség által kínált érték nem merül ki az operatív szolgáltatási feladatokban.
A különböző marketing szolgáltatások, kifejezések, számok, riportok sokszor zavarosak tudnak lenni. Egy jó ügynökség nem ilyen dolgokkal kezd el bombázni téged. Hanem segít neked a pontos célmeghatározásban, majd érthetően felvázolja neked azt a stratégiát, ami ennek a célnak az elérését szolgálja. Ez követi a különböző taktikai lépések (ezekből épül fel a stratégia) kiépítése és felvázolása.
A jó ügynökség segít neked átlátni, hogy a különböző marketing törekvéset, hogyan kapcsolódnak egymással és hogyan szolgálják a közös célt. Képes megfelelően összehangolni a különböző online (és akár offline) tevékenységeket, úgy, hogy a különböző csatornák, omnichannel marketing jelleggel, ugyanazt az üzenetet és értéket közvetítsék. Mindezt pedig tökéletesen érthető módon vázolja fel neked.
Itt kezdődik minden. A tervezéssel, stratégiával, tudatossággal.
Térjünk rá a széleskörű online marketing szolgáltatási palettára (sok lett a melléknév), amivel a legtöbb ügynökségnél találkozhatsz. Megmutatjuk pontosan mit is takarnak ezek a szolgáltatások, milyen céllal működnek és milyen folyamatokat foglalnak magukba.
Cél: Kiszámítható, átlátható és megtérülő hirdetések létrehozása a Google Ads használatával.
Tartalom:
Cél: Aktív jelenlét kialakítása a Meta közösségi felületein, hirdetési kampányok segítségével.
Tartalom:
Cél: Aktív, igényes közösségi média jelenlét kialakítása organikus tartalmakkal.
Tartalom:
Cél: Hűséges ügyfélbázis építése és bevételnövelés automatizált levelezéssel.
Tartalom:
Cél: Modern, gyors, keresőoptimalizált weboldalak készítése.
Tartalom:
Cél: A meglévő digitális jelenlét elemzése és fejlesztési javaslatok.
Tartalom:
Cél: Teljes online jelenlét kialakítása új vagy eddig passzív cégek számára.
Tartalom:
Cél: Megelőzni a fióklopásokat, és biztosítani a céges profilok védelmét.
Tartalom:
Egy ügynökség nem lesz a céged dedikált marketingosztálya. Széleskörű szolgáltatást nyújt, specifikusan az igényeidre szabva, de nem tud olyan részletes és mély munkát végezni, mintha egy dedikált marketing csoport dolgozna a cégeden belül, csak neked, csak a te céged folyamatairól gondoskodva, specifikus kutatómunkákra és piacelemzésre építve.
Ez nem azt jelenti, hogy egy ügynökség vakon megy bele a munkába. Egy ügynökségnek széles tapasztalata van különböző iparágakról és piaci területekről, melyeket a te általad nyújtott, cégspecifikus információk és adatok jól kiegészítenek, így az ügynökség rendkívül hatékony munkát képes elvégezni.
Ügynökség vagy marketing osztály? Ez a céljaidtól, szükségleteidtől és lehetőségeidtől is függ. Egy hibát ne kövess el: hogy nem foglalkozol megfelelően a marketinggel! Ez ugyanis hosszútávon szinte biztosan egy olyan irányba vezet, amilyen felé nem kormányoznád céged hajóját.
Egy dolgot megígérhetünk: ha az ügynökségi utat választod, a csapatunk lelkiismeretes munkájával mindent megteszünk, hogy vállalatod elérje a kitűzött céljait. Kérj ajánlatot most és mi egy munkanapon belül visszajelzünk neked!