11 helyett 6 kampánycél lesz a Facebook hirdetéskezelőjében


1 perc

Aki használja a Facebook vállalkozáskezelőjét és azon belül a hirdetéskezelő felületet az tudja, hogy egy hirdetés létrehozásának az első lépése a kampánycél kiválasztása. Ez a rész és lépés a hirdetéskezelő megléte óta szinte teljesen változatlan. Már a kezdetek óta 11 kampánycél közül választhattunk. Ezekről a kampánycélokról korábban itt írtunk bővebben

Ez mostantól megváltozik. Bevezetik az úgynevezett „eredményvezérelt hirdetési élmények modelljét” az ODAX-ot. Ezzel együtt majd a Facebook hirdetéskezelő felülete is megújul majd

A különbség a kampánycélok számában is érezhető lesz. 11 helyett már csak 6 választható cél lesz. Név szerint: Awereness, Traffic, Engagement, Leads, App promotions, Sales.

Ezzel a lépéssel a Facebooknak nem titkolt célja, hogy a kevésbé hozzáértő vagy szakmabeli felhasználók számára is érthetőbbé tegye a hatékony hirdetések létrehozásának lépéseit. Persze a hirdetések beállítása és azok optimalizálása ebben a folyamatban csak a jéghegy csúcsa. A konverziós események beállítása, tartományellenőrzés, különböző célzások és egyéb beállítások még mindig elengedhetetlenek a hatékony hirdetésekhez. 

A Meta úgy nyilatkozott, hogy a változást 2022-ig vezetik be fokozatosan. Ez látható nem történt meg mindenhol. Ahogy azt már megszokhattuk nem mindenkinél egyszerre fog megjelenni az új kampány létrehozási formátum. 


Ha úgy érzed egy profi online marketing csapat segítségére van szükséged
kérj tőlünk ajánlatot most

calendar hourglass twitter reddit linkedin at telegram pinterest viber whatsapp