Fizess TikTok videóval! – Pizza Hut esettanulmány
9 percA Pizza Hut egyedi kampányán keresztül bemutatjuk miért fontos ötvözni a kreativitást az átgondolt kommunikációs stratégiával.
2 perc
1, A Google Business (Google cégem vagy Google My Business) regisztráció fogja neked lehetővé tenni, hogy a céged megjelenjen névvel, telefonszámmal, fotókkal, véleményekkel és címmel a térképes keresőben a termékedhez vagy szolgáltatásodhoz kapcsolódó szavakra, kifejezésekre. Persze a regisztráció önmagában még kevés, fontos a helyes és teljes kitöltés, valamint, hogy ez a profil is SEO barát legyen és kapjon pozitív értékeléseket. Sokan nem tudják, de a Google-nek ez a szolgáltatása teljesen ingyenes. Bármilyen vállalkozásról is beszélünk, ennek az eszköznek a kihagyása óriási vétek.
2, Mindig kérd el az ügyfeleid valamilyen elérhetőségét. Levelezési címét, telefonszámát, e-mail címét. Természetesen minél több adatot tudsz róla, annál jobb. Hosszútávon ez egy nagyon jól megtérülő dolog tud lenni. Nem győzzük eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos, hogy valamilyen formában, de mindenképp kommunikáljuk az ügyfeleinkkel vásárlás után. 8-10x könnyebb és olcsóbb lesz a régi vevőidnek újra eladni valamit, mint újakat szerezni. Az ilyen adatok begyűjtésekor akár online akár offline tesszük ezt, mindig figyeljünk arra, hogy megfeleljünk a hatályos GDPR szabályozásnak!
3, Foglald le a céged nevével az összes közösségi profilt, még akkor is, ha egyelőre nem tervezed használni. Regisztrálj be mindenhova, töltsd ki az alap információkat és adj meg elérhetőséget. Fontos, hogy ezeket a bejelentkezési adatokat mindig tedd el biztos helyre. Sokszor előfordult, hogy ritkán vagy soha nem használt felületeknek elfelejtik a jelszavát és/vagy az e-mail címét és soha többet nem tudna bejelentkezni az adott profilba. Ami főleg, akkor lesz kellemetlen, ha rájövünk, hogy óriási potenciál rejlik benne és ki kellene használni.
3 +1, Néha kommunikáld például a saját privát Facebook profilodon is, hogy mivel foglalkozik a céged. Oszd meg a céges oldalad posztjait. Lehet, hogy az ismerőseid között vannak, akik igénybe vennék a szolgáltatásodat, csak épp fogalmuk sincs róla, hogy mivel foglalkozol. Esetleg megosztják ők is és nekik van olyan ismerősük, akit érdekelhet. Ez már felér egy ajánlással. Arról pedig tudjuk, hogy az egyik legerősebb kapocs.