3+1 tanács a hatékony közösségi média fiókkezeléshez


2 perc

Hogyan érdemes kezelni egy Facebook üzleti oldalt vagy bármely más közösségi fiókot?

1, Légy proaktív ...


... vagyis gondolkozz előre, akár hónapokra is. Tervezd meg miket fogsz közzétenni, szerkeszd meg a vizuális és a szöveges tartalmat egyaránt, majd időzítsd be a posztokat a Facebook Creators Studio segítségével, ahol már az Instagram is lehet posztokat időzíteni. Mindig gondolkozz kampányokban. Termékekre, szolgáltatásokra, esetleg évszakokra vagy eseményekre bontva. Egy kampány lehet 1 hetes is, de akár 3 hónapos is. Ezt mindig az aktuális célok döntik el. Ezzel a módszerrel sokkal hatékonyabban lehet tartalmat előállítani, mint a napi szintű „tűzoltással”, amikor mindig kapkodnod kell és a „muszáj valamit ma posztolnom” attitűddel ülsz neki az oldal kezelésének. 

2, Időzítsd a hirdetéseket ...


... az időzített posztokhoz, időzítsd be a hirdetéseket is, ezzel is rengeteg időt tudsz spórolni. A hirdetések indulási dátumát igazítsd a posztok megjelenésének dátumához. Az ideális posztolási időről majd egy következő bejegyzésben fogunk beszélni. Itt még arra kell figyelned, ha például ugyan annak a célközönségnek akarod hirdetni a posztokat, hogy több poszt hirdetése ne fusson ugyan annak a célközönségnek egy időben, mert ezzel könnyen magad alatt vághatod az elérések és a hirdetési költségek fáját. Tehát a hirdetések kezdési, de főleg a befejezési dátumára kell figyelmet fordítani!

3, Ne akarj mindig eladni ...


... több kutatásban kimutatták, hogy azokat a cégeket, akik folyton csak eladni akarnak, mindig csak a termékükről beszélnek, folyton csak a „vásárolj” üzenetet pusholják, könnyebben követik ki a közösségi médiában vagy hamarabb válnak ellenszenvessé a potenciális vásárlók vagy a már meglévő vásárlók szemében. Fontos, hogy értéket is adj a követőidnek, legyél humoros, informatív és ne akarj mindig eladni valamit. Tudod, a kevesebb néha több!

+1, Ügyelj az aktualitásokra ...


... vagyis, ha mondjuk éttermed van és van 10 posztod időzítve, de érkezett egy friss alapanyag szállítmány, akkor oszd meg azt is. De akár a világban történt eseményekre is nyugodtan reagálhatsz, akár humoros formában is, ha az valahogyan kapcsolható a termékedhez, szolgáltatásodhoz. Ez utóbbira két remek példa a közelmúltból:

Az IKEA másnap így reagált arra, amikor CR arrébb tette a Coca-Cola üvegét a sajtótájékoztatón.

Az IKEA másnap így reagált arra, amikor CR arrébb tette a Coca-Cola üvegét a sajtótájékoztatón.


Nivea vs. Face app

Nivea vs. Face app

Nescafe vs. iPhone 11 pro

Nescafe vs. iPhone 11 pro


Ha úgy érzed egy profi online marketing csapat segítségére van szükséged
kérj tőlünk ajánlatot most

calendar hourglass twitter reddit linkedin at telegram pinterest viber whatsapp