Mikor posztolj a közösségi médiára?
6 percMikor érdemes a vállalkozásoknak posztolni a közösségi médiára 2024-ben? Ezek a legaktívabb időpontok.
1 perc
A Facebook Business Manager vagyis magyarul Vállalkozáskezelő egy, a Facebook üzleti objektumokat összesítő -mondjuk úgy- admin felület. Ezen belül lehet managelni az adott vállalkozáshoz tartozó oldalakat, hirdetési fiókokat, katalógusokat, domaineket, képpontokat, a rajtuk dolgozó emberek és / vagy ügynökségek jogait és még sok minden mást.
Ez a "hivatalos" működési módja annak, ha egy vállalkozás a Facebookon üzletszerűen akar jelen lenni. Így lehet profi módon kezelni minden hozzá tartozó objektumot és probléma esetén így sokkal könnyebb az ügyintézés és a bizonyítás. A Business Manager létrehozásának lépéseiről itt írunk részletesen. Így hozz létre Vállalkozáskezelőt a Facebookon.
A Business Suite a Facebook legújabb terméket, amit az oldalkezelők számára találtak ki. Hívhatjuk minden az egyben terméknek. Itt lehet kezelni és időzíteni az oldal posztjait, válaszolni a kommentekre, láthatjuk a hirdetések adatait (habár ez épp hibásan jeleníti meg őket), a frissített elemzési adatokat és már ajánlásokat is kaphatunk, hogy mikor érdemes posztolnunk. A Facebook ezt az elmúlt hét nap adatai alapján kalkulálja ki. Sőt! Mindezeket megtehetjük az Instagram fiókhoz kapcsolódóan is. Habár hátrányként említhető, hogy a többnyelvű bejegyzések létrehozása továbbra sem működik a Business Suite alatt. Erről itt írtunk bővebben.
Nagy mértékben megegyezik a Business Suite felülettel, de kisebb eltérések azért vannak. Hivatalosan ez a professzionális tartalomgyártóknak készült felület. Itt is lehet posztokat időzíteni, hozzászólásokat kezelni és az Instagramra posztolni, posztokat átvenni a Facebookról. Habár ez utóbbi kettő egy ideje megint elég bugos. Illetve itt a posztok időzítésekor nem kapunk ajánlásokat az ideális posztolási időre.
A Creator Studioban van "bevételszerzés" és "kreatív eszközök" menüpont is, ami a Business Suiteból hiányzik.