Üzleti Facebook oldalhoz kapcsolódó alapbeállítások a vállalkozáskezelőben


3 perc

Mielőtt tovább olvasnál, győződj meg róla, hogy az alábbi két cikkben leírt lépéseket már elvégezted:

  1. Biztonsági teendők 1. 
  2. Miért és hogyan kell vállalkozáskezelőt (Business Manager) létrehozni

Miután a privát Facebook profilodból létrehoztál egy oldalt, nagyon fontos, hogy azt bevidd egy vállalkozáskezelőbe, ahol további beállításokat kell elvégezned. 

1.     Az oldal megadása -» 4. pont

2.     Hirdetési fiók létrehozása -» 5. pont

3.     Instagram fiók csatlakoztatása

Ha a Facebook hirdetéseket szeretnéd megjeleníteni az Instagramon a fiókod nevében, akkor itt hozzá kell adnod azt a vállalkozáskezelőhöz. Ehhez kattints a kék hozzáadás gombra és jelentkezz be az Instagram fiókod adatival. Ha ez kész, akkor navigálj a hozzákapcsolt objektumok menüre és kapcsold össze a fiókot a 2. pontban létrehozott hirdetési fiókkal. Így engedélyezed, hogy az abban a hirdetési fiókban létrehozott hirdetések használhassák ezt a fiókot

Instagram megadása

Instagram megadása

4. Képpont (Meta Pixel) létrehozása

A Meta Pixel egy kód, amit a weboldaladon tudsz elhelyezni. Ennek a segítségével tudod mérni a weboldal forgalmát olyan módon, hogy azokhoz az adatokhoz a hirdetési fiók hozzáférhessen. Ez azt jelenti, hogy tudsz hirdetéseket optimalizálni a weboldalon különböző műveleteket végrehajtott emberekre és a létrehozott hirdetésekből származó adatok (CPC, ROAS, konverziók száma, stb.) Online marketing fogalomhatározó megjelennek majd a hirdetéskezelőben. 

Képpont létrehozása

Képpont létrehozása

Ehhez kattints a hozzáadás gombra és hozd létre a Pixelt. A Pixel alapbeállításához el kell helyezni az apalkódot a weboldal head szakaszában. Erre két lehetőséged van:

  1. elküldöd a kódot a fejlesztőnek, aki a weboldalt készítette
  2. ha egy kicsit jártasabb vagy akkor te magad is bemásolhatod vagy, ha valamilyen dobozos terméket használsz (Shoprenter, Shopify, stb.), akkor az admin felületen csak be kell másolni a kódot a megfelelő rubrikába

Ha ez megvan, akkor a képpont már működik is és az alapfunciókat „magától” tudja. Azonban ennek a további, és a koverziós API pontos beállításai egy külön cikket érdemelnek, így ezzel részletesen most nem foglalkozunk.

5. Domain verifikáció

A bal oldali menüben lejjebb görgetve található a márka biztonsága menüpont. Talán ez az a beállítás, amit a legtöbben elfelejtenek. Ennek a segítségével tudod verifikálni azt, hogy a domain, vagyis a weboldal valóban hozzád, a vállalkozásodhoz tartozik. 

Domain verifikáció

Domain verifikáció

Ehhez kattints a Létrehozás -» Új tartomány létrehozása gombra. 

Ezt követően a megjelenő 4 pontos útmutató első pontjából másold ki a meta tag-et. Ezt ugyanúgy és ugyanoda kell elhelyezni, mint a 4. pontban szereplő képpontot. Ha megtörtént, akkor kattints az ellenőrzés gombra. Ha mindent jól csináltál, akkor ellenőrzött állapotra vált felül a besorolás. 

Most már csak 1 dolog van hátra, mégpedig az, hogy a hozzákapcsolt objektumok pontban megadd a hozzá tartozó Facebook üzleti oldalt.

Domain verifikáció

Domain verifikáció

A folytatásban megnézzük a katalógusok és a pixel részletes beállításait is. Kövess be minket a Facebook-on, ha elsőként szeretnél értesülni. Ha pedig elakadtál, csatlakozz zárt Facebook csoportunkba

Ha úgy érzed egy profi online marketing csapat segítségére van szükséged
kérj tőlünk ajánlatot most

calendar hourglass twitter reddit linkedin at telegram pinterest viber whatsapp